Splošni pogoji

Pogoji poslovanja

Naš prvi pogoj je zadovoljna stranka !


 

Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • z nakazilom na račun upravitelja (predračun)

  • z gotovinskim plačilom po povzetju (+ 1,05 € provizije za plačilo UPN naloga, ki ga obračuna Pošta Slovenije)

  • z gotovinskim plačilom na sedežu podjetja na Celovški cesti 291 v Ljubljani

  • za podjetja, katera plačujejo na dogovorjen datum pa omogočamo tudi odlog plačila.

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče. Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu.

Dostava

Po večini sami dostavljamo naročeno blago po CELOTNI SLOVENIJI. V kolikor pa gre za manjše naročilo pa pošljemo preko Pošte Slovenije.

Naročila oddana do 15.00 ure so odposlana še isti dan, izdelek prejmete z jutranjo pošto.

Dostava je BREZPLAČNA pri Vseh nakupih nad 30 €. Pri naročilih do 30 € pa zaračunavamo 3 € z ddv.

V kolikor želite nujno dostavo,  pokličite  031 66 88 15.

Pri vračilu blaga pa nas prej kontaktirajte da se dogovorimo glede prevzema (velja tudi za prazne tonerje in kartuše).

Poskrbeli bomo za najugodnejšo rešitev za Vas.

Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.
Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,

  • pošiljatelj bo jasno razviden, 

  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih, 

  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil, 

  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

Legenda oznak:

  • kompatibilen oz. nadomestni   - nov neoriginalen artikel ali ponaredek

  • originalen - nov artikel, originalnega proizvajalca.

  • Obnovljen – obnovljen s kvalitetnimi materiali z garancijo do izpraznjenosti

Slike so simbolične, oziroma le za lažje lociranje iskanega artikla.

Splošni pogoji so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot).

S spletno stran misol.si upravlja podjetje Misol  d.o.o., ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik«). Ob registraciji v sistem trgovine, obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje www.misol.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Dostopnost informacij
(povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

    identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),

    kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),

    bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),

    dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),

    pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),

    vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene

    način plačila in dostave,

    časovno veljavnost ponudbe,

    rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,

    pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Ponudba artiklov

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba www.misol.si sproti ažurira in spreminja saj je potrebno biti v koraku s časom in napredkom.

Še vedno pa se lahko zgodi tiskarski škrat in se zanj opravičujemo. (lahko pri nazivu, opisu, sliki, ceni). V kolikor se to opazi pri naročilu vas predhodno obvestimo.

Slike v trgovini ne izražajo dejanskega stanja izdelka in so samo simbolične.

Blagovne znamke so uporabljene zgolj v informativne namene.

 

Cene

Spletne  cene  veljajo  za  nakupe preko  www.misol.si,  Registracija za nakup ni potrebna temveč samo izpolnite obrazec s podatki. Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Kljub naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektrinsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Kupec ima pravico, da v 14-ih dneh, od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Slednjega mora vrniti podjetju najkasneje v 8-ih dneh po sporočilu o odstopu. Če je potrošnik odstopil od pogodbe, mu mora podjetje vrniti vsa opravljena plačila. Vračilo plačil mora podjetje opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 30-ih dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.

Garancija

Na obnovljene tonerje 2 leti od datuma nakupa oz do popolne izpraznjenosti.

Na nadomestne tonerje 2 leti od datuma nakupa oz do popolne izpraznjenosti.

Na original tonerje 1 leto od datuma nakupa.

Na obnovljene kartuše 1 leto od datuma nakupa oz do popolne izpraznjenosti.

Na nadomestne kartuše 2 leti od datuma nakupa oz do popolne izpraznjenosti.

Na originalne kartuše 1 leto oz. do datuma nakupa.

 

Za potrebe spletne strani  uporabljamo naslednje piškotke:

Sejni piškotek
Nujen za delovanje sistema za urejanje in prikaz vsebin. Ta piškotek skrbi za pravilen sprejem elektronskih sporočil in vsebin na spletni strani. Piškotek se izbišre, ko uporabnik odide s spletne strani.

Spletna košarica piškotek
S tem piškotkom ohranjamo vsebino košarice, tudi ko zaprete brskalnik in naslednjič odprete. Vsebina košarice v samem piškotku ni razvidna.

Piškotki za pomnjenje uporabniških nastavitev
Uporabljamo piškotke za pomnenje uporabniških nastavitev, kot npr. piškotek, ki vsebuje informacijo o sprejetju ali zavrnitvi piškotkov.

Piškotki Google maps
Uporabljamo piškotke za pomnenje uporabniških nastavitev na vdelanih zemljevidih.

Piškotki Google Analytics
_ga

S pomočjo teh piškotkov beležimo statistiko obiskovalcev. Ti piškotki ne vsebujejo nobenih osebnih informacij, služijo le za zagotavljanje unikatnosti obiskov. Več o Google Analytics piškotkih, njihovem namenu in trajanju si lahko preberete na spletni strani Cookie statement.

Če želite blokirati Google Analytics, to lahko storite na tej spletni strani.

Kako upravljati s piškotki?

Večina spletnih brskalnikov omogoča, da nastavite vaše piškote. Piškotke lahko zavrnete ali jih sprejmete s funkcijo, vgrajeno v spletne brskalnike. Če piškotke zavrnete, lahko naprej uporabljate našo spletno stran, vendar določene podstrani ne bodo delovale.

V nadaljevanju se nahajajo povezave do navodil, kako lahko izključite piškotke na vašem spletnem brskalniku.


Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@misol.si .

Ponudnik bo v šestih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Ponudnik si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno, v kolikor pa to ni mogče, je za reševanje sporov pristojno sodišče v Ljubljani

(Zadnja osvežitev: 21.1.2013)